Kızlar merhaba, size bir sorum olacak. Henüz hamileliğimin ilk trimesterindeyim çok bulantım oluyor. Hatta neredeyse hiçbir şey yiyemiyorum. Doktorum normal olduğunu ve bulantı yapan şeylerden uzak durmamı söyledi ama sıkıntı şu ki her şey bende bulantı yapıyor. Sadece ekmek ve simit yiyebiliyorum, bir de arada meyve. Bu durumda olan başka birileri var mı ve bu durum zamanla geçiyor mu çok merak ediyorum