yorgz bende pentiden aldım mayo karın ıslak kalınca karın ağrısı yapıyor diye almadım ama alt üst ayrı altı normal bikini altı üstü de sırttan ve boyundan bağlamalı arkası açık duruyor karın kısmı da böyle bikini altına doğru iniyor etekli bir şekilde çok güzel 1 kere giyebildim erken doğum yaptım ama normal zamanda da giyilebilecek kadar güzel plajda herkes mayosu çok güzel falan demişti 🤣🤣