Bana göre hamile mayosu gereksiz tabi eğer ikinci, üçüncü gebelik planlıyorsanız bilemem. İlk gebeliğimde denize gidememiştim gerek duymadım şimdi tekrar hamileyim ve bayramda tatile gideceğiz şort almayı düşünüyorum muhtemelen 1 beden büyük alırım üstünede bikini :)