Defne34 2 sezeryan oldum ilkinde de ikincisinde de uyuşmadan takılmıştı yani ameliyathaneye inmeden odamda takıldı ilkinde de ikincisindede herhangi bi ağrı hissetmedim zaten canım sonda korkulacak birşey değilki sonuçta 🤗 bende bunu anlamıyorum ameliyata giricez neticede kesilicez sonraki ağrılar sızılar varken sonda yanında hiç kalır yani inan zaten sonda bir iğne değil plastik bir aparat ağrı olmuyor takarken sadece biraz hani çişin gelir sıkışırsın onun gibi bir sıkışma hissi oluyor oda geçiyor zaten hepsi bu🤷🏻♀️🤗 sadece şunu söyliyim benim bu ikinci sezeryanımda takılan sonda biraz takıldıktan sonra yanma hissi yaptı bende oda idrar yolu enfeksiyonu olduğum için hatta hemşireye dedim normalde sonda hiç sızlatmaz bu niye sızlattı takamadınız mı diye enfeksiyonun var ondan yanma hissi yapar oda birazdan geçer zaten demişti ve öylede olmuştu, damar yoluna gelince benim sol kolumdan açılmıştı ben aslında bilekten istedim elimin üzerinden ama hemşire elden çabuk çıkıyor birde el yıkama olayı var rahat yıkayamassın su değdikçe bant yapışmıyor çıkıyor dedi o yüzden kol daha iyi demişti koldan açmıştı bencede mantıklı👍🏼, dikişe gelince evet aynı yerden ilk sezeryanımın olduğu yerden yine aynı estetik dikiş yapıldı, benim ilk sezeryanım çok çok zor geçmişti ağrılı acılı olmuştu biraz çünkü genel anestezi olmuştum 1 saate uyandım anestezi geçti kötü olmuştum ama bunda belden uyuşturmalı spinal anestezi oldum ilk 4-5 saat hiç birşey hissetmedim gayet gülüyordum hatta hiç ameliyat olmamış gibiydim anestezi etkisi geçinceye kadar ağrıların çopu gitmişti zaten sadece bi adet sancısı gibi ağrı kalmıştı o kadar ama hiç oturmadım yatmadım bol bol yürüdüm onunda etkisi var 🤗👍🏼 Dayanamasanda sık dişini ve bol yürü ilaçtan daha iyi geliyor