Derin_deniz01 yavrukom evet doğru önermiyorlar ama inanın meme başımlısı bir bebeğimden sonra ben hastenede vermeyi düşünüyorum anneyi cidden çok yıpratan bir durum ben de avent tercih ettim ama bakalım bebeğim umarım sever
Derin_deniz01 yavrukom şuan işin aventin kolik olanını tercih ettim bir önce ki kuzumdan kalan chico felan da var
Elif0712 Iremsude nukun kaucuk emzigini alcam iki bebegimemedexemzik aldiramadim bide onu deneym dedm
Iremsude Elif0712 evet iyi yapmissiniz ona da iyi diyorlar ben 2 3 cesit hastaneye koyucam artik hangini alirsa sanirim