Iremsude Kizlar emzik secimi hangisi dogru biliyormusunuz. Yenidoganlarda damakli emzik mi yuvarlak uclu emziklerden mi iki cesidini de aldim falat hangisini vermeliyim sagligi icin bilmiyorum. Siz emzik kullanmayi dusunuyormusunuz?
Almilamom Iremsude düşünüyorum sonrasında alistiramiyorsunuz zira.. Ben bibs emzik tercih ettim 1 tane de wee baby var.
dilaraRecep Iremsude valla ben en iyi marka aldım onu almadı ole uygun bir marka aldım onu aldı her bebek her emzigi almiyor cogu bebek almiyor hatta deneyerek gorursun
Eyani Iremsude ben bebeğime emzik vermek istiyorum oğlum almamıştı cidden zor oluyor, wee marka damaklı emzik aldım, bakalım nasip artık inşaAllah alır
Iremsude Almilamom bende wee damakli aldim wee yuvarlak uclu aldim bide modelini cok begendim markasini unuttum sapsiz top uclu ama farketmedim premutre bebekler icinmis bende hep wee almisim aslinda ama emer mi emmez mi alsam mi ki baska marka dedim yoksa evdekileri denesem mi diye dusundum sanirim evdekilri deneyip tutmazsa ona gore bakicam
Iremsude dilaraRecep masallah bakalim bizim nasil olucak cogunluk avent demis ama tabi her bebek farkli dediginiz gibi
Iremsude Eyani bende marka aramadim da onceden derlerdi ya bakkal emzigi diye o tip emzikler mi iyi bende bilemedim cok kararsizim
Nimet_Gamze34 Philips aldım bende ama vermeyi düşünmüyorum. Adam meme almıyor bende ona emzik vermicem🤓🤓
yavrukom Iremsude doktorlar ve ebeler önermiyomus ama ben her ihtimale karşı aldım Philips avent ultra Air çok tatlı ve rahat gorunuyo
Derin_deniz01 yavrukom evet doğru önermiyorlar ama inanın meme başımlısı bir bebeğimden sonra ben hastenede vermeyi düşünüyorum anneyi cidden çok yıpratan bir durum ben de avent tercih ettim ama bakalım bebeğim umarım sever
seyma_gull Ben bebeğime bir sürü emzik aldım phılıps da aldım tutmadı, 4. Ayından sonra tuttu, phılıps kullanıyorum
Iremsude seyma_gull masallah buyumus artik bizimki nasil olucak bakalim sanirim bebek secicek emzigini