Merhaba hanımlar, bir sorum olacak size, benim 3üncü gebeliğim ama bu sorunu ilk defa yaşıyorum. İlk gebeliğim de de ikincisinde de göğüslerim baya bir şişmiş ve çok şükür sütüm hemen gelmişti doğumdan sonra. Ama bunda 34 haftalık hamile olmama rağmen göğüslerim bomboş gibi ne şişlik var ne de hassasiyet, anlamadım gitti. İlk 2 gebeliğimde özel bir şey yapmadım, ama bunda biraz tedirgin olmaya başladım acaba bir sorun mu var diye. Siz neler yapıyorsunuz ya da yaptınız bu konuda ? Bana ne tavsiye edersiniz ?