Mugegem çok tatlı anlatmışsnız ben ilk oğlumu 41. Haftada kızım 38+4 de doğurdum hep suni desteğiyle şimdi 40+2 ile oğlumu kendi sancısı ile gelir belki diye bekliyorum ama artık gelmezse Çarşamba doğuracağım sanırım suni ile bazen kadere teslim olmak gerekiyor sanırım ☹️