csmgh amin allah razı olsun normal doğum bekleyenler için birkaç tavsiyem daha var aslında uzun yazacağım sıkmak istemem seni de diğer arkadasları da. Doğum çantasında çorap enn önemli şeylerden birisiymiş doğumda cırılcıplak soydular beni. bir soğuk hissettiğim ayaklarımdı resmen dondu ayaklarım. Doğrudüzgün fotograf cekmemişler dogum hatırası diyebilecegim cocugumla eşimle adamakıllı birtane fotografımız yok hep sağdan soldan birileri çıkmış. Kaynana anne elti görümce bacı kardeş sıkıntı verecek telaşa sokacak adam peşimden gelmesin zaten doğunca atacağız iki fotograftan görecekler bebegi akrabaların hiçbirine gerek yok. Benim esim dogumda yanımda oldugu için cok daha rahat ve güvende hissetmiştim mümkünse eğer eşinizde doğuma girsin ömründe kac tane doğum tecrübesi olacak sonuçta dimi . Eger elbise kullanmıcaksanız İki taneden fazla altlı üstlü pijama takımı gerekebiliyor . Bebeği doğar doğmaz emzirme imkanınız varsa mutlaka emzirin ilk iki saat çok önemliymiş yoksa da odaya gecınce ve sonrasında memenizden ayırmayın emebildiği kadar emsin. Sütün tam anlamıyla inmesi göğsü doldurması 4-5günü bulabiliyor napıyoruz sıkıntı stres yapmıyoruz emzirmeye devam ediyoruz o süt gelecek kendimize inanıyoruz😂🤩… Doğumdan sonra eger mümkünse hiçkimseyle aynı wcyi paylaşmayın temizliğe extra extra önem verin pansumanları ilaçları sakın aksatmayın ağır kaldırmayın cok yürümeyin cok su için düzenli yemek yiyin çatlaklar için bakım yapmayı bırakmayın bolca bakım yağıyla göbeğe gögüslere sırta kalçaya bolca masaj yapın doğuma kadar çatlamadım bisey olmaz diye düşünmeyin doğumdan sonra da çatır çutur çatlıyor heryerler haritaya dönüyor valla .korse kullanmak için de acele etmeyin söyle bikaç hafta gecsin bi. refakatcınize birazcık nazlanın 😊sizin tek işiniz yenidoğan bebeğiniz diğerlerinin de tek işi sizin sağlığınız olmalı o bişey dedi bu şunu dedi diye sıkıntı yapmayın mutluysanız bebekte mutlu olur sütünüzde cok olur hersey daha da kolay olur ne bileyim işte. konusurum ben severim konuşmayı da saat gece 2olmuş şimdi aklım az calışıyor gelenler anca bunlar.🤭😁