Kızlar benimde öyleydi dikkat edin sancınız olursa 10 dakkada bir giriyorsa doktora gidin bende hareket ediyor sandım hep megerse onlar sancıymıs erken dogum sancılarım baslamıs suan yatıyorum sürekli ilaçlarla destekliyoruz bol bol dinlenin yatın yasadıgım o sey kabus gibiydi cok korktum