Merhabalar 27. Haftadayız çok şükür sizlerinde karnında sertleşme kasılma gıbı şeyler oluyor mu bebek mi kendini topluyor bilmiyorum normal birşey mi 30 sn fln suruyor ve oldugunda nefes almakta zorlanıyorum gunde 2-3 defa rahat oluyor zaman farketmedn önemli birşeymidir?