Oznur_08 dikişlerin altta olması oturup kalkarken kolaylık aslında. Sezaryende yataktan kalkarken zorlanıyordum ben karından destek alıp kalkar ya insan..dikiş alttan olunca hareket etmek daha kolay
Ama yürürken paytak yürüyorum şimdilik 😃 ben Sezaryen sonrası depend ile cok rahat etmiştim. Normal doğum sonrası depend dikisime yapısir gibi oldu rahat edemedim sürekli cekistirmem gerekti. Belki psikolojikti bilmiyorum. Ama ped takıyorum su an. Hastanede çok kanamam olmuştu evde daha az yetiyor ped. Çişimi yaparken hiç sorun olmuyor ama büyük tuvalete henüz cesaret edemedim henüz bir de lavman yapıldi orda onun da rahatlığı var.