Hafissee yeni hayat Erçin erdem e gittim. Herkese de tavsiye ederim doktor çok ilgiliydi ve hep uğraştı ebeler hemşireler herkes çok iyiydi. Sadece gece serviste yatarken kimse gelip bakmadı mesela bu bebek emiyor mu ağlıyor mu diye sadece 1 kere ağrı kesici yaptılar hepsi o mesela emmese mama vermek gerekse filan kimsenin umru olmazmış ona kurtuldum biraz 😂