Esrali 41 haftayı devirip gelmeyen bebekler var.Bebeğin kilolu daha da kilo alır ve normal doğum zorlaşır.Omuz çıkığı olabiliyor bebekte.Bence normal doğum şansın varken kaçırma.Sancısı gelmeyip suni sancı alan biri nereden biliyor ki sancının derecesini ki herkesin acı eşiği farklıdır.Benim bebeğim iri doktorum 4 kiloyu geçerse normal yapamam riske atamam dedi.Bebeğinizin sağlığı mı önemli şu an yoksa sizin çekeceğiniz sancılar mı?