Esrali açılmanız varsa beklemeyin derim. Suni sancı bunun için ihtiyaç duyulup insanlık tarafından bulunmuş bir yöntem. Hamileliğimiz boyunca neler neler duyduk. Alttan muayene düşük yapar sakııın yaptırma diye ortalık yıkanlar var mesela halbuki hiç alakası yok. Ya da çatı muayenesi için ay şöyle sancım oldu böyle kan geldi, kimi içinde 5 dk sürmedi ne olduğunu anlamadım bile. Yani diğer insanların anlatımlarına takılmayın herkesin acı eşiği farklı, olay anlatımı farklı. Maşallah 4100 çok iyi bebek için haftanız tam beklemeyin Allah korusun almayın risk:)