Hazar123 aa çok sevindim. İkiniz de sağlıklisinizdir inşaallah. Nasıl geçti doğumunuz nerde yaptınız memnun kaldınız mı ☺️☺️☺️ tüm ayrıntıları merak ediyorum
Müsait oldukça cevaplarsanız çok sevinirim.
Bu arada bende 36+2 deyim. Yarın ilk ntsye bağlanacagim hayırlısı ile