Hazar123 373437 373437 bu Prof ücretli muayenesi varmış herhalde bende o hastaneye gideceğim sürekli aynı doktor kontrolünde olmak istiyorum
Hayem Ben 1 yıldır gidiyorum. Çok memnunum. İlgi alakası konuşma tarzı muayenesi çok iyi.. ücretldir. Muayenesi 280 TL. 10 gün içinde tekrar giderseniz ücret ödemiyorsunuz. Başka sorunuz varsa cevaplayabilirim ☺️
Kizimm1 Hayem merhaba uzun zaman geçmiş ama riskimden dolayı oraya gitmem gerek ilk haftalarımdayım ama muayenesi alttan mı oluyor karından mı acaba bu konuda travmam varda 🤦🏻♀️
Hayem -Cansu- doğumla ilgili henüz bilgi almadım. 13 haftaligim şuan. Sanırım kendi girince ücretli oluyormuş diye duydum.ilerleyen zamanlarda netlesince yazarım yine canım
Hazar123 Hayem bende devam ediyorum ama Prof Pelin hocaya gitmek istiyorum doğumuma girecek doktoru bilmek için 29 haftanın içindeyim doğum ücretini konuştunuz mu
Hayem Hazar123 doğum ücretini sordum ama cevaplamadi ilerleyen zamanlarda konuşalım dedi. Kendisi Cerrahpaşa da doğuma girerim dedi ya da istersek özel SSK varsa ya da durumunuz karşılıyorsa özel bir yerde de girerim doğuma dedi. Şuan 23 haftaligim ben. O yüzden fiyatı ilerleyen zamanlarda konuşalım dedi.
Hazar123 Keşke ücreti söyleseymiş ileriki durumda ne değişecek anlam veremedim teşekkür ederim bende 2 hafta içinde gideceğim hastaneye bilgi alırım öğrenirsem yazarım
Hayem Hazar123 aynen öyle bende anlam veremedim. Siz de öğrenince yazın mutlaka ☺️ bende de kesinleşirse bilgi veririm.
Hayem Hazar123 merhabalar. Gittiniz mi hiç hastaneye. Bir bilgi aldınız mı acaba. Ben gittim ameliyata gidecekti beş dk bakıp bu seferlik böyle oldu dedi. O yüzden hiç konuşamadık detayları
Hazar123 Merhaba ben rahatsızlığımdan dolayı 2 hafta yattım hastanede bu hafta normal poliklinik takip etti haftaya cuma gidicem tekrar perinatoloji takip edicek bundan sonra herhalde hiç pelin hocaya gitmedim 34 haftalık olduk biz cnm senin durum ne
Hayem Hazar123 bende şuan 30 haftaligim. Önümüzdeki hafta tekrar gideceğim Pelin hocaya…. Çok geçmiş olsun. Doğumla ilgili herhangi bir bilgi aldınız mi
Hazar123 Hayem beni şuan perinatoloji bölümü takip ediyor bi sıkıntı çıkmazsa 38. Haftada sezaryen olacağım doğuma hangi doktorlar girecek bilgim yok şuan
ikiicocukkannesii Hazar123 bişey sormak istiyorum perinatoloji bölümü takip ediyor dediniz her gittiğimizde ücret ödüyor muyuz bende bı kaç gün önce gittim bı dahaki ay perinatoloji bana randevu verdi merak ettim ücret ödüyor muyuz diye