SMPE cnm hiç korkma bunlar herkeste olcak birşey değil ben biraz ağır yük taşıdım akşam oldu :( rahime baktı hatta suyuna baktı vajinadan bi alet koydu onla su hiç geldimi baktı nts sürekli gönderdi günde 4 defa ama sancı yoktu bebek.asagi inmiş ama kanala girmemiş yani herseye bakti rahim acıkmışmı onada yani herseyde korkmayın idraryolu enfeksiyonu vardı en son o tetiklemis dedi herşeye takılma sadece bisi olduğunda dr sormak gerekiyor