SMPE dediginiz ayni olay suanbende De var. 21 den beri basladi. Catlayacam agridan. Hatta suan lavaboya kalktim iki buklum kalktim kasiklarimda toplanmasindan. Wc de afedersiniz bagiriyorum resmen. Felaket bi kasik agrisi kasilma var. Bazen kasilmalar kasiklarimda bazen sag tarafimda toplandikca oluyor. Ailem yanima geldi. İs guc onlar yapinca biraz rahatladim ama korkuyorum bende erken dogumdan. Doktorum bise demedi ama rahim agzimda olculmedi. Nasil yapiliyor bilmiyorum hatta