Dilan474 ilk gebeliğim benim. sezaryen dan zerre deseniz asla korkmuyorum zorunlu olmadıkça son ana kadar normal istiyorum normal doğumdan birazcık korkuyorum 36. Haftadayim 😂 bacağımın yarısı olan karılar doğuruyor da ben neden doguramiycam ki acıyı veren rabbim dayanma gücüde veriyor kimseye dayanamayacagi yükü vermez rabbim🥰 kendinizi bu kadar korkutacak bişey yok bence