Yaaa bende 20 gün önce acil apandist ameliyatı oldum apandistim patladı . Çok çektim ameliyat sonrası hamile olduğum için parol dışında ilaç.alamamk beni mahvetti 🤦 aksi gibi de dünden beri de sağ böbrek agriyo kivraniyorum.agridan resmen. Dün acillik oldum crp hafif yüksek çıktı genel cerrahi ye görün dedi doktor ama bu hamilelik mi tetikliyor analmadim🤦