GunesMom evet doğdu meleğim. Zorunlu sezaryen oldu. Kontrole gitmiştik aslında bugün 37+2 ydik. Bir kaç gündür bebek kafasıyla baskı yaparken sanki içimden bir şey akıyordu. Azar azar suyum geliyormuş meğer. Doktor o yüzden doğuma almamız lazım enfeksiyon riski çok yüksek ikiniz için de dedi. Sonrasında nst de kalp atışları çok yüksek çıktı meğer kordon dolanmış boynuna. O yüzden apar topar sezaryene aldılar.