GunesMom Aynı haftadayiz aynı gün benimki ultrasonda bir hafta önde en başından beri böyle geldik ama bir hafta önce gittim iki hafta birden atmış gelişimi doktorum herşeye hazır ol dedi fakat benim gebelik kolestazim var o yüzden normal doğum şansım yok maalesef 😔 37.haftada sezeryan olcam 13 temmuza inşallah 🙏