Mom54755 enson mesajimi okudunmu obur baslikta. saliyada çarşambaydı icimde ne var ne yok döktüm. arada yine huyu tutuyor ama artık kabul ediyor benim huyum kotu diye disim sismisti onla ugrastik kalan gunler. elhamdülillah cok buyuk sıkıntı yok. sıkıntı yaptiginda da cevap vermiyirum artik.