18 hafgaligim gecen hafta hissetmeye baslamistim resmen icimde kayiyorlardi
4 gündür disim sismisti disciye gitmem gerekti islem yapilcak ama cok korkuyorum dun sabah hep ogurdum discide zoraki öğüre kusa yaptirdim ama orda kafam o kdr bulaniktiki otomatik kapi caprti kapanirken dalmisim iceri meger esim sol omzuna carpti dedi ama karnimin uzerinde olan sol elimin uzeri kiprmkirmizi ve soyulmustu zaten discide de o kdr gerildimki dunden beri bebekleri eskisi gibi hissetmiyorum suan hafif bi kipirti var gibi ama sag yanimda eskiden sagsol karisik olurdu
ben mi abartiyorum acaba otomatik kapiyla bisey olurmu cocuga burda kadindogumu olan tek acil var orda da kanamam oldugunda bana kopek gibi davranilip zorla pisligin icjnde alttan muayene etmislerdi. bi akil verin hanimlar