BabyBabyy01 Aysen9595 bende karatasa gidiyorum ama hayatta fatih beye gidicem bundan sonra canım doktorun kim orda
Aysen9595 BabyBabyy01 fatih bey canım ben hamileliğimi ogrendigimden beri fatih bey tercihim yarında kontrolüm var kendisinde
Betulberrak Merhaba ben 10 haftaligim😊 cinarli hastanesinde yaptircam doğumu. Normal istiyorum umarim oyle olur💕
serenty_123 Merhaba bende 34+4 um Karabaglar Avrupa Cerrahi Tıp merkezine gidiyorum son günlerim sexaryen olacağım için büyük ihtimalle kızım acele etmezse 38 inci haftada dogum olacak sağlıkla gelsin inşallah
EzgiAhsen serenty_123 merabalar bende oraya gidiyorum siz mi istediniz sezeryan bizde 38+1 şuana kadar ağrı sancı hiçbişey olmadı sizin nasıl ilerliyor
Hanife_ sulegedizz ay sizi gördüğüme Cook sevindim resmen bir randevu sorunum var nasıl randevu alcam ben ya internetten alıyorum sadece poliklinik 1 e veriyor o da sadece kadın hastalıklarına veriyor kadın doğum 2 den akın diyo ama orda çıkmıyor 2 bı numara var aryorum çıkmıyor şaşırdım kaldım
sulegedizz Hanife_ Hanife_ Telefon numarasından ulaşmaya çalışın internette sıkıntı olabilir direk hastaneyi ararsanız ulaşırsınız
Nihal40 Merhaba 21+6 haftalığım Bornova Türkan özilhan devlet Hastanesi’ne gidiyorum sezeryan olucam ben de
Minyam Nihal40 merhaba bende Ege üni gidiyorum, türkan Özilhan da kadın doğum olduğundan haberim yoktu hangi doktora gidiyorsunuz acaba? Memnun musunuz? Ücret vs var mı nasıl randevu alıyorsunuz?
Ayseshn Nihal40 o hastaneyi bende çok ıstiyorum anc ask dogumhanemiz pandemiden dolayı yeterli değil dediler ve nobetci doktorda yokmuş korktum o yüzden
hilalkesoglu sulegedizz ayyy 😍😍😍 insallah güzel haberlerini alırız sağlıkla gelsin ağrısız sızısız güzel ve sağlıklı bir doğumun olur 💞
serenty_123 EzgiAhsen benim 2 sezaryen birde ameliyatim var öncesinde oyuzden zorunlu sezaryen olacağım birde bebegin eşi çok aşağıda hareketleri kasikta hissediyorum son sezaryenimle arada 15 ay var oyuzden dikişler dayanmayabilir bakilcak bu hafta gidince duruma göre tarih verir herhalde
Aslinur Merhaba bende karşiyakada özel kliniğe gidiyorum doğumum can hastanesinde olucak. Dr op dr vedat uluğ cok ama cok memnunum sağlıkla kucagımıza alalim inşallah
Burnes Aslinur Vedat bey çok iyi doktor bende çok ısterdim ama bütçe olarak biraz pahalı sanırım muayene ücret ve doğum ücretleri nedir ? Sakıncası yoksa cevap verırmısınız çok sevınırım