Busra333 Kızlar ben 27+5 oldum karnım çok gergin acaba çatlak sorunu yaşayanlar kaçıncı haftalar çatlamaya başladı 🤷♀️🤷♀️
Sbeyaz Busra333 ben 36+4 haftadayım. Düzenli olarak yağ kullandım çok şükür çatlağım yok. Sende sürekli nemlendir ve kaşınırsa sakın kaşıma
Nazi_Agayeva98 Busra333 Ben 20 haftaligim hic bir cat falan yok sukur simdilik inshAllahda olmaz. Ama Palmer’s kremni kullaniyorum iyidir
Asl90 Busra333 hemen başlayın birşeyler sürmeye çaglaklar 30. Hafta civarı başlar demişlerdi bana bende çok takılmadım karnımda çok büyümedi o yüzden es geçmiştim. 24. Haftamda bir baktım alt kısımlarım çok ince kılcal damar gibi çatlamıştı hatta şok olmuştum bir gün önce hiçbirşey yoktu. Bol bol yağlanın ben malesef geç kalmıştım ama ilerlemedide sadece alt kısımlarımda kaldı
BegumIscanTunc Busra333 33-34 haftadan sonra çatladım hemde o kadar yağlar kremler kullanmama rağmen 🥺🥺 şuan 36+6 haftalığım
Busra333 Sbeyaz yaaa maşallah gerçkten darısı başıma Şnsallah 😄 yağı ne zamandır kullanıyorsunuz? Bana doktor 16. Hafta verdi yağ krem ama göbeğim bile yoktu o dönem o yüzden 27+5 teyim yeni yeni başladım kullanmaya 24. Hafta başladım gibi geç mi kaldım bilemiyorum
Sbeyaz Busra333 ben mustelanın bebek yağını kullandım. Karnım cıkmaya başlayınca sürdüm. Doktorum bana istedigini kullan bünyeyle alakalı dedi.
Busra333 Sbeyaz hmmm ben bebek yağı kullanamıyorum alerji yapıyor bio oil önerdiler onu aldım ama insallah faydalı olur çok teşekkür ederim ☺️
Addile Busra333 bende bio oil kullanıyorum 31 de bAşladım çatlatmaya bi de acıyor çatlarken sürünce acısını alıyor en aZından
Busra333 Nazi_Agayeva98 insalalh hiç olmaz gerçekten benim de suanlık yok ama öyle gergin hissediyorum ki her an çatlayabilirim diye arada aynaya koşup bakıyorum 😄 ışık tutuyorum var mı bişey diye 😂
Busra333 Asl90 ayyy iyi en azından ince çizgi olarak kalmışlar ben büyük derin çatlaklardan çok korkuyorum ve bence vücudum da çok müsait çatlamaya 🤷♀️🤷♀️ O yüzden merak ettim en güzeli ihmal etmemek
Asl90 Busra333 ihmal etmeyin tabi genetikte önemli benim bünyede çok yatkındır hatta annemin karnınından dolayı ben çok korkardım çünkü felaket bir durumda ama benimki öyle olmadı sanırım yağlar işe yaradı en azından daha az etkiyle atlattım
Busra333 Asl90 çok sevindim sizin adınıza:) benim annemin teyzemlerin falan hiç çatlağı yok neredeyse ama benim vücudum yumuşak sıkı değil esnek değil yani çok meyilli 😨 o yüzden korkuyorum
Busra333 BegumIscanTunc yaaa :( benim de öyle olacak sanırım çok çok gergin üzüldüm gerçkten tüm krem yağları denediz mi
Didonutella Busra333 36+5 im hiç çatlak yok. Kakao badem ve bolca hindistan cevizi yağı kullandım. 👍🏻 Son 10 gün inş çatlamam 🤓
Busra333 Didonutella hmmmm karıştırıldınız mı yağları acaba bi de kaçıncı hafta başladınız kullanmaya acaba ve maşallah 💜
Cilekliruyam Didonutella bende Hindistan cevizi yağı kullanıyorum ama çok düzenli değil siz ne sıklıkla kullandınız ?
BegumIscanTunc Busra333 evet canım neler denedim bebe yağı,vazelin,lierac,bio oil,hakiki,zeytinyağı, hindistan cevizi yağı hepsini kullandım ama yok yine çatladım doktorum normak dedi bir nebzede olsa beni motive etti
Didonutella Busra333 valla göbeğim büyümeğe başlayınca hemen gittim aldım be olur ne olmaz diye. İlk aylardı yani. Kakao ile bademi fısfıslı bi şişede karıştırdım. Bol bol sıktım masajla yedirdim. Hindistan cevizini de her duş sonrası sürdüm. Kakao yağlı karışımı bu aralar azalttım çünkü kokusu çok çikolata. Sıcakta rahatsız etti kokusu. Şuan bol bol hindistan cevizi sürüyorum
MinikKoala41 Busra333 benm çok erken haftalarda oldu 3 ayda 3 kilo aldım hemen çatladım bacaklarımn arkası kıp kırmzı çatlaktan inşAllah geçer 😬
MinikKoala41 Busra333 ilk zamanlr iştahım çok vardı 14 haftalığm herşeye tiksinerek bakıyorm yiyemyrm vlla
VeraVrea Bizim ailede kadınlar son 1-2 haftada catlar , bekliyoruz. Onca yağ ve krem kullandım 5. Haftadan beri gerçekten catlarsam çok sinirleneceğim ama ablam kuzenim lieracla banyo yapmıslar yine de çatır çatır catlamıslar🤷🏻♀️
Busra333 VeraVrea yaaa o zaman en mantıklısı seseryan 1-2 hafta önce doğum oluyor zaten sezeryanda çatlamadan kurtarırsın :)))