AyseEmre merkau gitmemiş cok hastası varmıs talepte bulumuslar kalmış devlette canım ☺️Ben leventede cinsiyetini kesin ogrenmek için gitmiştim ama o doktordanda memnun kaldım🤗
Didem58 Yildiz5891 cinsiyetimz kız canımm 😘 bayram beyden memnunm ama fiyatın değiştiğini bilmiyodum ama nasip artık 🤗
Yildiz5891 Melikeb19 herkesin bu doktor iyi dedıgı bir doktor yok aslında kısılerın memnuniyetı değişiyor kısıden kısıye
Gamze06 Yildiz5891 yok canım sezeryan oldum.eş aşağıdaydı kanamalarım oldu 36da almak zorunda kaldı doktorum. Bu gebeliğimdede aşağıda ama çok şükür sıkıntım olmadı bunda🙏