AsafMirza Aslihan233 Ben Tokatlıyım ama Sivas’ta yaşıyorum. Kerime hanıma giden arkadaşlarım var memnun ama benim bilgim yok kerime hanıma dair. Ben Çağlar bey den çok çok memnunum , mükemmel bir doktor..
Gamze06 Yildiz5891 😊 Aynen az kaldı çok şükür ama bayağı ağırlaştım hem bedenen hem psikolojik çok zorlanıyorum😔 hayırlısıyla kurtulsaydık🙏
Yildiz5891 Didem58 sizinde az kalms cinsiyet ne acaba memnun msnz bayram beyden. Bu arada dogum fiyatları 1390tl olmus gultepe de artmış bilginiz olsun bızde yeni öğrendik
AyseEmre merkau aynen canım katılıyorum sana ☺️ Ben ozele gitmiyorum devlete gidiyorum fikriyecan ozkan doktorumun ismi alısveriside civilden yapıyoruz
merkau AyseEmre devlete Sultan hanıma gittim gultepeye geçti diye duyum aldım ,sonrasinda levent beye gittim ama frekanslarimiz pek tutmadı şimdi gültekin beye gidiyorum medicana
Gamze06 Yildiz5891 senin ilk gebeliğin mi? O gün gelince bi şekilde olup bitiyor asıl iş sonrasında başlıyor☺️☺️
Didem58 Yildiz5891 cinsiyetimz kız canımm 😘 bayram beyden memnunm ama fiyatın değiştiğini bilmiyodum ama nasip artık 🤗
AyseEmre merkau gitmemiş cok hastası varmıs talepte bulumuslar kalmış devlette canım ☺️Ben leventede cinsiyetini kesin ogrenmek için gitmiştim ama o doktordanda memnun kaldım🤗