Asil28 canım benim sana güzel tavsiyelerim var. Ovuslasyon ile takip yap eminim yapmışsındır ben kürtajdan sonra hergün avakoda yedim adet baslangıcına kadar avakoda yumurtanın döllenmesini çok güzel sağlıyor. Hiç isyan etme ben etmedim hatta beni kınayan çok oldu kürtajdan sonra alışverişe cıktım tatile gittim eşim bile ynmda yoktu sonra Bi baktım tekrar hamileyim ilk kürtajım da bebek cok sıkıntılıydı zaten. Dilerim Rabbımden tez zamanda nasip etsin inşallah sana ve isteyen herkese