İlk gebeliğimi 28 Nisanda kürtaj oldum. 2 Haziranda regl oldum 8 haziranda abdest aldım. 21 haziranda yumurtlamayı gördüm. 20-21 Haziran değerlendirebildim. Normalde 1 Temmuzda regl olmam gerekirken henüz olmadım. Bugünle beraber 3 gün gecikmem var. 1 Temmuzda test yaptım ve negatif çıkmıştı. Bu yaşıma kadar regl tarihlerim hep düzenliydi saati saatineydi hatta. Şimdi ben hamile miyimdir yoksa kürtaj sonrası düzenim mi bozulmuştur? İlk gebeliğimi regliye 4 gün varken öğrenmiştim. Başına böyle bir şey gelen var mı?