Gmzkc minik_7984 çiğ sebze olunca dokunuyor ki soğan sarımsakta asit bazımda fazla olduğu için dokunur üstüne mide hassaslaşınca
Emel123 minik_7984 6ay soğansız yedim yemekleri. Ay ne işkenceydi o koku. Sarmısaktan bahsetmiyorum bile. Ama geçti şimdi rahatça yiyorum çok şükür. Onlarsız da yemek yemeğe benzemiyor be
Milenka minik_7984 ben soğanı doğruyoruz tuzla acısını alana kadar ovuyorum.sonra yikiyip suzuyorum bu şekilde dokunmuyor
Paramedicmom minik_7984 hamileliğimin en başından beri soğan sarımsak giren hiç birşeyi yiyemiyorum 7. Aya giriyorum son 89 hala değişmedi. Umarım doğumdan sonra da böyle devam etmez yemek yemeği özledim 😞
balllkabagimm minik_7984 dokunabiliyor benim de midemi yakıyordu ilk üç ayım bitti şimdi şimdi rahatladım. Şu an bile fazla konmuş olursa yemeğe yakıyor. Salça da öyle
Melikeadiguzell minik_7984 Ben başından beri yiyemiyorum şuan 36+3 haftalığız temennim doğumdan sonra geçmesi yönünde hamileyken geçeceğinden ümidim kalmadı çünkü 😶😑
Cemilef92 minik_7984 Hamile kaldığımdan beri evde hiç soğan doğranmadı, aşırı hassasiyet oluştu bende, kokusunu aldığım an kusuyorum. Sağ olsun eşim de çok sevmesine rağmen 1 gram yemiyor, umarım doğumdan sonra da böyle devam etmez bu hassasiyet. 😊
Nurgul1 minik_7984 Bende öyleydim özellikle sarımsak yediğimde 3 gün boyunca kusuyodum ve serum takılıyodum sıvı kaybından o yüzden bıraktım 36+3 haftalık oldum halada yiyemiyorum
Mother__25 Ben soğan aşığıydim soğanı çok severdim ama hamile kaldıktan sonra soğan ve sarımsağın kokusuna gelemiyorum köfte yiyemiyorum sarımsak kokuyor diye.Gerce et de yerdim ama şimdi ağır kokuyomus gbi geliyo etli şeyler bu hamilelik bazı şeyleri degistiriyo 😂
2melek_annesiii minik_7984 bennn✋ soğanı sarımsağı çok severdim ama iki haftadır komşuda kullanılsa azıcık kokusu gelse midem bulanıyor banyoya kosuyorum soğan sarımsak karpuz biber kokusu mahfediyo beni inşallah doğurunca düzelirim soğansız hiçbişey olmuyo çünkü 😏