Biriken kan atılacak diye bir durum söz konusu değil :) bebek emiyor onu, vücut hiçbir şeyi israf etmiyor kanı Demir olarak görüyor ve emebiliyor.. kimisinde kanama yoluyla atılıyor ama bu demek olmuyor ki herkeste atılacak..
arkadaşınıza ve bu durumda olan tüm gebelere acil şifalar diliyorum.. rabbim saglıkla evlatlarımıza kavuşmamızı nasip etsin 🙏🏻