Veraninannesi Veraninannesi yazmışsanız yeni gördüm alttan kullanamadığını o zaman eşi ancak ona yardm edeblr. Yada ayağının altına kırlent katsin uzansin eşini bekleyene kadar.insllah kanama durur kötü biseyi yoktir
betlkrkmaz Veraninannesi kanaması yok şuan 1 defa kırmızı kan 1 defa kahverengi leke gelmiş sonra olmamış ama korkuyor bende diyorum korkma sakin ol düşük yapmaktan korkuyor 10 sene sonra oldu bu bebek
micky Esraali Siz söyleyin doğrusunu buyrun.Süreci en ağır şekilde yaşayan biriyim.Niye yanlış yönlendireyim.En son yazdığım cümlede imkanın varsa doktora git diyorum zaten.Kanama alanı olan kişide üçerde biriken kan nasıl dışarı atılıyor çıkıyor biliyor musunuz?Buyrun konu ile ilgili doğru bilgilendirmenizi bekliyorum.Yapın bizde öğrenelim.
Veraninannesi betlkrkmaz kıyamam ben ona . Kahverengi kan iyiye işaret derler stres yapmasin ayağını uzatsın .Rabbjm evladını ona.bagişlasin
micky Esraali Ben sizden bir açıklama bekliyorum.Sorunuzu cevaplayayım ama; Biriken kan olmasa kan peçeteye bir sefer gelmez devam eder.
Sevim1609 betlkrkmaz kırmızı kanama olduğunda mutlaka doktora gidilmeli. Bende yaşadım az çok demeden önemsenmeli. İnşallah bir sorun yoktur 🙏🏻
micky Esraali Biriken kan olmasa bir damla gelip kalmaz.Ama sana süreci anlatamayacağım.Laf olsun diye yazıyorsun kuru kalabalık.
micky betlkrkmaz Canım doktordan dönüşte süreci bizimle paylaşırsan doktor ne demiş söylersen çok sevinirim.
betlkrkmaz micky bi üstteki postu sana yazdım ama kendimi etiketlemişim nasıl becerdiysem 😄😄😄 üstekini oku 😄
Mirayinannesii Ağır iş vs yaptıysa ondan dolayı olabilir hemen kötü düşünmemek gerek,doktora başvurulmalı tabiki ama öncelikle çok sakin kalınmalı.
betlkrkmaz betlkrkmaz canım doktor demiş bebek gayet iyi düşük tehlikesi devam ediyormuş ama bol bol dinlen demiş kanama alanı yokmuş idrar enfeksiyonundan dolayı kanama olabilirmiş demiş eve göndermiş