Sütü her hamile içemiyor. Midesi bulanan çok kadın var. Nesquikli süt için dedik diye düşmanlık etmişiz gibi davranmayın. Ben de bu tavsiyeyi önce buradaki annelerden aldım hem de bayağı söylenince doktoruma sordum, önemli olan dozu dedi. Bir bardağa bir kaşık Nesquik katmakla hiçbir bebek şeker hastası olamaz. Kimse tutup süte 3 4 kaşık katmıyor yani. Yediğiniz meyvede daha fazla şeker var. Sanki gün içinde hiç tatlı bir şey yemiyor muyuz bir dondurma, çikolata vs? Kaşar peynirinin içerdiği yağı hiçbir peynir içermiyor. Onu da tüketmeyelim o zaman. Beyaz peynirde de tuz var, ödem tutuyorsak yemememiz lazım ya da. Ben dediklerimin hepsini yaptım, bende ne şeker çıktı ne bir şey. Değil vitamin, kan eksikliğim bile yok Ferrum’u düzenli içmediğim halde. Bebeğimin kilosu da çok şükür haftasından 2 hafta önde, boyu da aynı şekilde neredeyse 40 haftalık normal doğum boyunda :)