nrysr ben henüz 13. Haftadayım ama sadece 1 kez morarma oldu onda da arkadaşım yapmıştı. Eşim yaoıyor sürekli ve tekniği çok iyi çözdü hiçbir morarma ya da sertleşme yok karnımda şu an.
morarmaması için vururken bazı şeylere dikkat etmelisiniz;
-iğnenin havasını kesinlikle almayın direkt uygulayın
-vururken parmağınızla sıkıştırdığınız yeri
enjeksiyon bitene kadar bırakmayın
-morarma sebebi kanama olmasıdır, kas dokusuna denk geliyor olabilir, iğneyi dik açılı değil 45° açıyla uygulayın.
-enjeksiyonu çok yavaş yapın, yayılması kolay olsun