Arkadaşlar merhaba, oksapar 25° altında oda sıcaklığında saklanmalıdır yazıyor. Eczacı da güneş görmesin demişti. Ama sıcaklar aşırı arttı oda sıcaklıkları 30° leri aştı. Nasıl muhafaza ediyorsunuz ne yapmak lazım buzdolabına mı koyalım? Bilen araştıran var mı?
Edit: Eczacı arkadaşıma sordum dönüş yapınca buradan bilgi veririm.