MHA21 Genel anestezi ile olan arkadaşlarım pek iç açıcı konuşmadı. Uyan işi heryerin zangır zangır ağrıyormuş anesteziyi atmak sıkıntılı süreçmiş, birazda bünyeyle alakası var. Spinal doğum daha rahat ama, iğnesi de öyle çok acıtmıyor ayrıca ayıkma derdin de yok canlı doğum adı üstünde. Bâzı arkadaşlarda baş ağrısı yapmış bunun nedeni kafasını oynatmak, eğer kafanı oynatırsan ağrın tutuyor. E zaten de doğumun acısı spinal etkisindeyken geçiyor sonra rahat oluyorsun ben bile doğum yap işi yürüyordum hopluyordum herkes bana hortlak gibi bakıyordu 😄 O kadar da sıkıntılı bir süreç değil ama, çok zor olsaydı insanlar 2. 3. Çocuğu göze alamazdı.