Asyaayaz1 ama hamilelikte ton balığı yasak değil ki bende şaşırdım canım omega 3 açısından en zengin balık yenildiği miktar önemli bence ne yenildiği değil ne şekilde yenildiği de önemli mesela en basitinden biz maydonoz da yiyoruz ama maydonoz suyu içsek veya sapını yesek sürekli bu riskli ama azıcık azıcık ya salata da ya da poğaça içinde falan yiyoruz yani… hamilelikte sadece dip balığı ve kabuklu balıklar risklidir çünkü ağır metal içerdiği için bebekte hasara yol açar ton balığı da ağır metalde yok yani niye öle dediğini çözemedim… Çok merak ettim bir gün sorarsan sevinirim sebebini..