hazaltolga1 canım ben doktoruma sordum yağtur dedi. normalde haftya aile hekimimde tetanoz aşısı olacaktım. Fakat bugün aradılar covit aşısı olduğum için 2. Dozuda olduktan sonra 1 ay sonra yapılıyormuş. O yüzden 24. Hafta da olacağım. Hissetmeye gelincede tekme gibi değil ama seyirme şeklinde bir kaç kez hissettim. Doktorum 20 haftadan sonra daha net hissedersin dedi. Sen hissettin mi tetanoz aşısı olacakmısın