Son 59 gün kaldı , o kadar heyecanlıyım ki.
Normal mi olcak sezeryan mı çok merak ediyorum. İlla sezeryan ya da illa normal olsun diyen biri değilim Rabbim hangisini nasip ettiyse o olcak zaten.
Nasıl bişey olcak kime benzeyecek o kadar merak ediyorum ki 🥰