Syydmoomm Ben 18 haftalık hamileyim ilk günden beri yumurta yiyemiyorum, ben de aşırı tiksindim, doktoruma sordum kendini hiç zorlama ne yemek istersen onu ye dedi. Zaten bir süre sonra takviye almaya başladım çok şükür bebeğimin gelişimi de gayet iyi hiçbir sorun yok, siz de hiç zorlamayın kendinizi, mide bulantınız artmasın.