Ben de 8 haftalık gebeyim. Adını bile yazamayacağım tüm beyaz gıdalardan tiksindim 🥺 bir tek yumurta yiyebiliyordum şimdi onu da istemiyorum 😩 ne güzel bir döngü değil mi, ilk aylar en zor zamanlar yemek açısından. Ama bebiş depolardan besleniyor. Yemek yiyebileceğimiz zamanlarda da bebiş bizim yediklerimizden besleniyor. Rabbim ne güzel ayarlamış düzenini her şeyin 🥰