Sevgiliiiii hiçbir belirtim olmadı zaman zaman gebe olduğumu bile unuttum 32. Haftadayız karnım daha yeni büyüdü . Beni zorlamıyor canım oğlum . Çin takvimine bakmıştım hamile kaldıktan sonra erkek gösteriyordu tesadüf müdür bilmem. Karnım midemde değil biraz daha aşağıda duruyor :) sol kasık ağrıyınca kız derlerdi sol tarafım ilk zamanlar biraz ağrıdı ama erkek ona inanmıyorum yani 😊 bir de gebelik keseniz fasülye şeklindeyse erkek yuvarlaksa kız demişlerdi fasülye şeklindeydi bu da tesadüf mü gerçek mi yine bilmiyorum 😀