Sevgiliiiii 2. Gebeliğim ilkinde hiç bir şeyim yoktu ne kusma ne mide bulantısı ne koku hassasiyeti ne de tiksinme hrseyi yiyip içiyordum çok normal geçmişti hiç bir şikayetim yoktu. Ama bu Gebeliğim aynı degil ilk 3-4 ay mide bulantısı kusma öğürme bisey yiyememe ne et yiyebildim ne tatlı hep ekşili şeyler canım istemişti son 2 aydır normale döndüm iki gebeligimd3 de uyu sıkıntım olmadı çok şükür ilk gebeligimde yüzün güzelleşti dediler bu gebeligimde de yüzün değişmiş dediler karnım farklı bunda sivri gibi biraz ama ikisi de erkek bebek her hamilelik bir olmuyor demekti