Mom3834 ya bunlar kişiden kişiye değişen şeyler. Sezeryanın yıllarca acısını çekeni görmedim ben her postta 1 haftada geçiyor diyor tecrübeli anneler. Süt konusu da değişiyor kişiden kişiye ilk zamanlar gelmezse hastanede mama veriliyor. Normal doğum biraz daha karmaşık. Hemen ayağa kalktım diyen de var 40 gün kıçımın üstüne oturamadım diyen de. Kilolu bebek doğumlarından sonra idrar tutma problemi yaşayan var yani her ikisinin de iyi ve kötü yanları var.