Mom3834 Hiç burada ki yorumlara takılmayın, 2 evladımı normal doğum ile kucağıma aldım ve ikisinde de ufak kesik atıldı, ama önemli olan hastaneden çıkışta yapacağınız bakım, ve çabuk iyileşsin diye sürülen ilaç ve temizlik, ne genişleme, ne de idrar kaçırma söz konusu, lohusalık döneminde toparlandı… şu an 3üncü ye hamileyim ama bebek kilolu, belki sezeryan olacağım o da korkutmuyor beni, sonuçta artık tip iyice ilerledi ve herseyin bir yolu var. Önemli olan bebeğinizin ve sizin sağlığınız, herkeste aynı durumlar yaşanacak diye bir kanun yok…. Allahim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin yavrunuzu