Egeligelin Selmaolmz sezeryanla ikizleri doğurdum 63 le doğum yaptım doğumdan sonra 50 kiloydum l beden almıştım gayet güzel oldu minyon tipliyim l dan aşağı asla almayın.😊
Selmaolmz Egeligelin kesınlıkle benım yaptıgımı yapmayın büyük olursa bıle sıkıntı olmaz dıye dusunuyorum
Liyaa Selmaolmz bende şu an 75 im cnm ama daha alırım daha alirm snrm 80 kiloya flan da l olur mu acaba😂