Sezeryan oldum kesinlikle depend olmasa perisan olurdum ben tek gece hastanede yattım 3tane kullandım kanama çoktu eve geldim evrede 2 gun kullandım ic çamaşırı kullanmadım hiç 3 gun normal çamaşırı ve uzun ped kullanmaya başladım ama depend olmasa perisan olurmuşum