Uykucu2307 bende normal doğum bekliyordum 40+3 e kadar bekledim hatta 😂😂😂 2.çatı muayenesi oldum ve dr normal doğumun benim için zor olacağını rahim kaslarımın çok dar olduğunu ve normal doğumun bebek için riskli benim içinde zor olacağını söyledi sezeryan doğum yaptım ama bilseydim bu kadar rahat ben çatı muayenesi eziyetine katlanmazdım 😂
dediğim gibi benim dar olduğu icin çatı muayenesi de çok zor geçti